poniedziałek, 28 lipca 2014

Pierwsze wrażenie: Siquens Prevention, Siquens MedExpert

Kontynuując temat moich nowości pielęgnacyjnych, zapraszam na post o dwóch kremach marki Siquens.

W notce o Dermice wspomniałam, że korzystając z promocji w Superpharm postanowiłam zmienić swoją pielęgnacyjną rutynę. Prócz Meritum, w moim koszyku wylądowały produkty Siquenskrem na noc z serii Prevention i krem przeciwko niedoskonałościom skóry z serii MedExpert.




















Krem na noc Siquens Prevention, jak informuje producent, zapobiega procesom starzenia się skóry. Ma za zadanie intensywnie odżywić skórę, zlikwidować oznaki zmęczenia i korygować zmarszczki mimiczne. Jest przeznaczony do każdego rodzaju cery.
Cena 50 ml opakowania kremu kształtuje się w granicach od 35 do 60 zł w zależności od apteki (produkty tej marki, dostępne są jedynie w aptekach). Ja za swój egzemplarz zapłaciłam 27,49 zł. 




















Pierwsze na co zwracam uwagę, podczas zakupów opakowanie. Siquens ma czarno-białą szatę graficzną z drobnymi elementami kolorystycznymi, które mają na celu odróżnienie poszczególnych serii. Sam słoiczek Siquens jest zrobiony z ciężkiego plastiku, imitującego szkło. Z racji swoich dużych rozmiarów jest dla mnie niewygodny w trzymaniu.




















Skład: aqua, ceteryl ethylhexanoate, cyclopentasiloxane, cetyl alcohol, alcohol/onopordum acanthium flower/leaf/stem extract, glycerin, propylene glycol/glycerin/hydrolyzed caesalpinia spinosa gum, makadamia interfolia seed oil/tocopherol, glyceryl stearate citrate, dimethicone, panthenol, glycerin/butylene glycol/carbomer/polisorbate 20/palmitoyl oligopeptide/ palmitoyl tetrapeptide-7, propylene glycol,/sodium hyaluronate, askorbyl tetraisopalmitate, polyacrylamide/hydrogenated polydecene/laureth-7, retinylpalmitate, disodium edta, tocopherol, benzyl alkohol/methylchloroisothiazolinone/methylisothiazolinone, lactic acid, bha, parfum/benzyl salicylate.

Krem ma kolor naturalnego jogurtu i intensywny zapach, który po nałożeniu na twarz szybko ulatuje. Nie jestem zadowolona z konsystencji produktu, ponieważ krem jest bardzo rzadki. Przy pierwszym użyciu słoiczek wypadł mi z ręki i krem wylądował w umywalce, a że jestem oszczędna, to zebrałam go z umywalki i wrzuciłam  z powrotem  do opakowania, ale niesmak pozostał;)
Aplikacja Siquens przebiega sprawnie, z racji swojej wodnistej formuły, krem dość szybko się wchłania, pozostawiając na twarzy delikatny film. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że rano moja twarz na jednolity koloryt, wygląda na wypoczętą, nie odczuwam ściągnięcia skóry. Mam nadzieję że przy dalszym stosowaniu taki efekt będzie się utrzymywał. Właściwości przeciwzmarszczkowe ocenię po zakończeniu opakowania.

Na koniec zostawiłam moje największe odkrycie - Siquens MedExpert krem przeciwko niedoskonałościom skóry. Jak informuje producent, produkt ma za zadanie redukować niedoskonałości 
i zwalczać przyczyny ich powstania. Zalecany osobom ze skłonnością do krostek, zaskórników i innych niedoskonałości, można go stosować zarówno na dzień, jak i na noc.  

Opakowanie zawierające 30 ml kremu kosztowało mnie 15 zł. W aptekach internetowych produkt 
jest dostępny w przedziale cenowym 20-35 zł.
Krem znajduje się w tubce, dzięki temu możemy aplikować nawet niewielką ilość kremu, sprawdza się 
to w punktowym stosowaniu.  Krem jest gęstszy od wcześniej opisywanego Prevention, ale podobnie łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.




















Skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Isohexadecane, Butylene Glycol / Alomnd Oil PEG-6-Esters / Caprylyl Glycol / Glycerin / Carbomer / Nordihydroguaiaretic Acid / Oleanolic Acid, Butylene Glycol / Enantia Chlorantha Bark Extract / Oleanolic Acid, Glycerin, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum / Caesalpinia Spinosa Gum, Macadamia Integrifolia Seed Oil / Tocopherol, Polyacrylamide / Hydrogenated Polydecene / Laureth-7, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, Magnesium Aspartate / Zinc Gluconate / Copper Gluconate / Calcium Gluconate, Dimethicone, Tocopherol, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum / Benzyl Salicylate, BHA 

Zdecydowałam się na zakup tego kremu, ze względu na często pojawiające się krostki na czole i brodzie. Nie są to poważne problemy skórne, ale bywają uporczywe i nieestetyczne wyglądają.
Dotychczas kremu używałam punktowo, na noc. Muszę przyznać, że już po pierwszym użyciu widziałam redukcję krostek. Po 3 zastosowaniach czoło mam wygładzone, niedoskonałości są prawie niewidoczne
a przy tym nie zauważyłam przesuszenia skóry. Produkt zamierzam stosować awaryjnie, w przypadku pojawienia się „nieprzyjaciół”J

Przyznam, że zakupione kremy Siquens zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie i mam nadzieję, że dalej będą się dobrze sprawdzać.
Czy drastyczna zmiana kremów do pielęgnacji twarzy wyjdzie mi na dobre? To się okaże za kilka miesięcy.





















Używałyście kosmetyków Siquens? 

pozdrawiam,
Dos.

17 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale myślałam, że te produkty kosztują koło stówki :D Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie wrażenie, a tu niespodzianka:)

      Usuń
    2. To podobnie jak ja ;) Całkiem ciekawe te kosmetyki

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym kremem w tubce Siquens. Muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą marką bo przyznam, że do tej pory ich nie znałam. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam tej firmy, ale była promocja, to pomyślałam, że dobry moment na wypróbowanie:)

      Usuń
  4. Pierwszy raz go widzę. Zastanowię się nad wypróbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze produktów z tej firmy, ale nabrałam ochoty na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miaąłm pojęcia o tej marce, ale mają strasznie duża rozbieżność cenową ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam ceny na porównywarce cen w aptekach internetowych i faktycznie różnice są duże. Nie wiem jak wygląda sytuacja w aptekach stacjonarnych.

      Usuń
  7. Ten krem na niedoskonałości muszę sobie zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam , ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej firmy są mi obce jednak co nieco o nich słyszałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki. Mam nadzieję, że się sprawdzą w dłuższej perspektywie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dawno temu wersję na dzień tego kremu Siquens dla cery mieszanej i tłustej i byłam zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 57 year old Speech Pathologist Isa Gallo, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Whittling. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Maserati Tipo 61. wizyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać:)
Nie musisz zapraszać do siebie, odwiedzam blogi komentujących, rewanżuję się za komentarze i obserwację.