piątek, 18 lipca 2014

W mojej kosmetyczce: L’Oreal Telescopic I Promocja 1+1 Drogerie Natura

Dziś bez zbędnego wstępu zapraszam na recenzję tuszu do rzęs L’Oreal Paris Telescopic.

Mascara Telescopic



















Do Telescopic mam ogromny sentyment. Pierwszy egzemplarz tego tuszu zakupiłam jak miałam 19 lat, za pierwszą wypłatę:) Jestem wierna klasycznej wersji tego produktu w złotym opakowaniu. Co do opakowania: niestety nie jest zbyt wysokiej jakości i bardzo szybko rysuje się, przez co nieestetycznie wygląda.

Według producenta Telescopic ma za zadanie wydłużyć nasze rzęsy o 60% i precyzyjnie je rozdzielić, efekty ma zapewnić elastyczna szczoteczka High-Precision BrushJest ona gumowa i bardzo charakterystyczna. Ma cztery rzędy wypustek które sprawiają, że wygląda jakby miała kwadratowy przekrój. Początkowo może sprawiać problemy. Mi zdarzało się, brudzić linię wodną rzęs, a czasem wypustki lądowały w oku (ale może to być wina mojej ślepoty:). Trzeba czasu żeby nauczyć się obsługiwać tą szczoteczką.






















Telescopic jest dosyć rzadki, przy pierwszych użyciach potrafi odbijać się na powiece. W miarę używania tężeje i wtedy znacznie łatwiej się go aplikuje. Zwykle nakładam 2 warstwy tuszu. Rzęsy stają się widocznie wydłużone, mają ładny czarny kolor (ale nie jest bardzo intensywna, głęboka czerń).
Niestety mimo zapewnień L’Oreala, Telescopic skleja moje rzęsy. Żeby ładnie nałożyć tusz nie wystarczy „machnąć” dwa razy ręką, Telescopic trzeba nakładać precyzyjnie. Jest to dla mnie dosyć uciążliwe. Używam tej maskary na co dzień, zdaża mi się malować w pośpiechu i wtedy nie celebruję nakładania tuszu na rzęsy.
Produkt jest trwały, utrzymuje się cały dzień, nie kruszy się, nie spływa z rzęs. W tej chwili wydajności nie jestem w stanie ocenić, bo używam tusz nieregularnie. 

A teraz, uwaga! Moje rzęsy nago...



... i z L'Oreal Telescopic


Telescopic lubię i często do niej wracam, ale uważam, że ma zbyt wygórowaną cenę. W drogeriach stacjonarnych musimy zapłacić za niego 50 zł lub więcej. W sklepach internetowych nabędziemy go już za 30 zł. Jeszcze kilka lat temu Telescopic był moim ulubieńcem, teraz moje rzęsy są nieco cieńsze i potrzebują nie tylko wydłużenia, ale również pogrubienia.  Maskarę polecam osobom, które oczekują efektu wydłużenia, ale przy tym mają dosyć grube rzęsy, wtedy efekt na pewno będzie zadowalający.

Jutro zapraszam na post o tuszu, który zdeklasował L’Oreal  Telescopic, w moim makijażu.

A Wy, używałyście tego tuszu? Co o nim sądzicie?

PS. W Drogeriach Natura od wczoraj do 23. lipca obowiązuje promocja 1+1 na cienie, kredki do oczu i eyelinery. Kupujesz jedną sztukę, drugą w tej samej cenie lub tańszą bierzesz za grosz. Ja już byłam i skorzystałamJ

Źródło: klik


pozdrawiam, Dos.




7 komentarzy:

  1. Na tusz raczej się nie skuszę, bo cena mnie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i mnie nie zachwycił. L'Oreal ostatni mnie wręcz do siebie zraził i nie wiem czy zdecyduję się na jakikolwiek tusz tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja mam podobnie, zawsze jest coś nie tak w L'Orealu. .

      Usuń
  3. Sama podobnie kupiłam ten tusz krótko po tym, jak zaczęłam pracować, a było to już lata temu. Niestety nie zachwycił. Ładnie wydłużał i nie sklejał, ale zdecydowanie wolę tusze, które głównie pogrubiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy bardzo podoba mi się. Ale cena cóż ... zgadzam się z Tobą dość wysoka.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać:)
Nie musisz zapraszać do siebie, odwiedzam blogi komentujących, rewanżuję się za komentarze i obserwację.