czwartek, 7 sierpnia 2014

Koszulki za 20 złotych czyli letnie wyprzedaże




















T-shirty są, w szafie mojej i M., podstawą. Niestety, ich jakość zwykle jest kiepska i świadomość tego, 
nie pozwala mi wydać 50 złotych na zwykłą bluzkę z krótkim rękawem, więc z niecierpliwością czekam 
na obniżki.
Jeszcze tego o mnie nie wiecie, ale lubię stawiać sobie przeróżne wyzwania. W zeszłym tygodniu będąc na zakupach, obmyśliłam plan kupienia kilku koszulek, każda do 20 złotych. Tym sposobem, w ciągu 2 godzin, wyszperałam 8 t-shirtów (3 damskie, 5 męskich) , uznałam to za sukces i postanowiłam się z Wami podzielić zdjęciami moich łupów J

Odwiedziłam sklep Stradivarius, tam w oko wpadła mi szeroka biała koszulka z logo sklepu. Cena 19,99 zł.
Byłam też w Orsay. To sklep do którego rzadko chodzę, bo mam wrażenie, że ich ubrania są za klasyczne dla mnie, ale dziwnym trafem, jak już tam jestem, to wypatrzę jakąś bluzkę idealną do pracy J Tym razem znalazłam dwie:

łososiową, luźną bluzkę w serek. Cena 20 zł.



















i kremową, przylegającą do ciała, z delikatnym zdobieniem wokół szyi. Jest dosyć długa, 
sięga mi za pośladki. Cena 20 zł.



















Męskie koszulki kupiłam w Medicine, Reserved i House. W Medicine zauroczyła mnie zielona koszulka, 
a właściwie jej napis;) cena 19,90 zł 
























W tym sklepie znalazłam też szary t-shirt. Oczywiście w cenie 19,90 zł.



















W Reserved długo szukałam czegoś taniego i niewyglądającego jak pidżama. Udało mi się znaleźć dwie koszulki granatową i kremową. Każda z nich kosztowała 19,99 zł.





















Ostatni nabytek pochodzi z House, to kremowa koszulka z kolorowym napisem. Cena 19,99 zł.




















Czas wyprzedaży, jest dla mnie świetnym pretekstem do kupienia potrzebnych rzeczy po obniżonej cenie. Tak, potrzebnych, bo nie należę do przecenowych maniaków, którzy kupują co w ręce wpadnie, tylko dlatego, że jest tanio. Latem na przecenach kupuję wiele ubrań, a w tym roku, dzięki upalnej pogodzie, 
dużo fajnych egzemplarzy uchowało się do ostatecznych przecen J  


Zakupy na wyprzedażach sprawiają mi ogromną przyjemność. Też tak macie?
 Łowcy okazji łączmy się!






45 komentarzy:

  1. Bardzo fajne koszulki. Ja kupiłam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio w Auchan kupiłam koszulkę 100% bawełny w boskie biało-turkusowe ombre za złotych piętnaście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zapomniałam zajrzeć na dział z ubraniami, jak ostatnio byłam w Auchan:(

      Usuń
  3. Ja bym z chęcią kupiła sobie jakiś T-shirt, ale jakoś nie mam ostatnio czasu na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na letnich wyprzedażach też kupiłam głównie t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są takie zakupy, tanie i przydatne:)

      Usuń
  5. muszę wybrać się na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulki za taką cenę to prawie jak za darmo :D Na targu już są o wiele droższe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka ze stradivariusa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzę na zakupy jak czegoś potrzebuję, ale wtedy nigdy nie trafiam na wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się nauczyłam że kupuje tylko na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że ja nie kupuję w galeriach, jeśli już to bardzooo rzadko. Kupuję najczęściej w SH, przerabiam. W zasadzie chodzę tylko w sukienkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często kupuję w SH, znacznie częściej niż w galeriach handlowych.

      Usuń
  11. Świetne koszulki złapałaś. Ja na promocjach kupiłam przede wszystkim sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam koszulki. Fajna ta ze Stradiego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i ostatnia to zdecydowanie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne te koszulki, też muszę się wybrać na jakieś wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie bardzo fajne ale ja mam całą szafę koszulek ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie super ale łososiowa z dekoltem w serek najbardziej mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że tak! Chociaż te w Polsce nie równają się tym np w Niemczech. Ciuchy na wyprzedażach można kupić wtedy za grosze, dosłownie. Bluzki z Zara latają po 3/4 euro, a spodnie do 20 maks.
    Podoba mi się bluzka ze Stradivariusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, polskie wyprzedaże to mały pikuś w porównaniu do zachodnich:)

      Usuń
  18. jak na razie koszulek mi pod dostatkiem. Choć cena zachęcająca...

    OdpowiedzUsuń
  19. ah te wyprzedaze ;) piękne koszullki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda jedna z tych koszulek mi się podoba,chyba mamy taki sam gust :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne rzeczy! Dlaczego ja nigdy nie mogę na takie trafić? :[ :D Też ostatnio poszłam na te wyprzedaże, ale wszystko już było poprzebierane, więc wielkiego wyboru to nie miałam :) Nie wiem czemu ale kupiłam spodnie z wielgachnymi rozdarciami i właśnie bluzkę za 20zł, a co tam :) Ja nie za bardzo mogę znaleźć w sklepach coś dla siebie, bo wszystko jest takie nijakie... W sumie najwięcej rzeczy to mam chyba z house'a bop dziwnym trafem ten sklep mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, na wyprzedażach często kupuje się rzeczy, które niespecjalnie są nam potrzebne, bo tanio..

      Usuń
  22. Widzę że polowanie udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię wyprzedaże... a kto nie lubi? A napisy podobne na koszulki to ja sobie sama lubię robić sprayem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też zamówiłam parę koszulek nawet udało mi się trafić na dni bez płacenia kosztów przesyłki :) Bardzo ładne lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe czy kremowe koszulki są najbardziej uniwersalne:)

      Usuń
  25. Uwielbiam wyprzedaże i buszowanie po sklepach... Mój portfel ich z kolei nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uzupełniłam zapasy takich ubrań. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię wyprzedaże, jednak koszulek już nie kupuję, mam ich nadmiar, już nie mieszczą mi się w szafie. :D Za to ostatnio wróciłam z zakupów z nową torebką, w której się zakochałam i musiałam ją mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też udało się kupić świetną torebkę:)

      Usuń
  28. łącze się :) kocham wyprzedaże , im taniej uda mi sie cos kupic tym wieksza satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne no i ceny bardzo przystępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Stradiego :D Świetne t-shirty udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię takie bluzki, ale żeby nie wydać zbyt dużo kasy to szukam po lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać:)
Nie musisz zapraszać do siebie, odwiedzam blogi komentujących, rewanżuję się za komentarze i obserwację.