wtorek, 5 sierpnia 2014

Ostatnio na paznokciach: W7, Wibo, Lovely

Zapraszam na post o lakierach, które ostatnio gościły na moich paznokciach.
Niedawno kupiłam swój pierwszy lakier W7. Nabyłam go stacjonarnie w sklepie Super Shop. 
[dla zainteresowanych: sklep mieści się w Lublinie, w Galerii Lubelskiej. Fajny punkt, z tanią, zagraniczną chemią. Mają w ofercie trochę kosmetyków i dość tanie świeczki zapachowe. Warto zajrzeć] 
Za butelkę o pojemności 15 ml zapłaciłam niewiele, bo tylko 7 zł. Kolor - 66 Chiffon, to delikatny blady róż. 




















Lakier jest transparentny, na zdjęciu widzicie paznokcie pomalowane trzema warstwami emalii, a mimo to nadal nie jest to pełne krycie. W7 ma odpowiednią konsystencję, nie jest rzadki, ani gęsty. Zgrabny pędzelek ułatwia aplikację. Lakier rozprowadza się dobrze, ale bardzo łatwo tworzy smugi. Spodziewałam się tego, bo z tak delikatnymi kolorami zwykle trudno się pracuje. Na moich paznokciach utrzymuje się 2-3 dni.
W7 spełnił moje oczekiwania, jest delikatnym i eleganckim lakierem, odpowiednim na „służbowe okazje”. Może się również sprawdzić jako baza pod zdobienia. Nie jestem w tym dobra, ale pokusiłam się o coś 
w rodzaju czarnego french manicure. 


Paski zostały zrobione moim ulubieńcem od Wibo, z serii Extreme Nails, o którym pisałam w poście ”Czarno to widzę”. Takie paznokcie bardzo mi się spodobały i z pewnością powtórzę to manicureJ

Lakiery Wibo wykorzystałam również w trójkolorowym zestawie, który widzicie poniżej.




















Biały, z serii Extreme Nails (nr 25) kupiłam tej wiosny w Rossmannie, w cenie ok. 5-6 zł. Butelka 
ma pojemność 8,5 ml. Lakier ma dobrą konsystencję i wygodny, cienki pędzelek. Emalię aplikuje się przyjemnie, ale trzeba uważać na smugi. Do całkowitego krycia potrzeba dwóch warstw. Jego trwałość 
to 2-3 dni bez uszczerbku.
Biel na paznokciach lubię, ale podchodzę do niej z ostrożnością i używam zwykle w zestawieniu z innymi kolorami. Lakier Wibo mogę polecić ze względu na dobre krycie i łatwą aplikację.
Na zdjęciu widzicie także miętowy Lovely Gloss Like Gel o numerze 110. Kupiłam go w zeszłym roku, 
w Rossmannie, w cenie ok. 6 zł. Pojemność produktu to 8 ml. Lakier zaopatrzony jest w wygodny, ale duży pędzelek. Do ładnego pokrycia płytki potrzeba dwóch warstw emalii. Lovely jest dość gęsty, co utrudnia jego równomierną aplikację.
Bardzo podoba mi się kolor lakieru - spokojny, miętowy. W butelce widać drobinki brokatu, 
ale po nałożeniu na paznokcie, są praktycznie niezauważalne. Producent zapewnia o wysokim połysku, 
ja nie zauważyłam tego efektu. Zawiodła mnie trwałość produktu. Bez odprysków lakier utrzymuje się jeden, maksymalnie dwa dni i dlatego bardzo rzadko go używam.


Znacie lakiery W7? A może miałyście jakieś inne produkty tej firmy?

pozdrawiam,
Dos.

37 komentarzy:

  1. Piękny ten frencz! Ja nie umiem niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  2. te czarne paski wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten W7 bardzo mi się podoba! ;o szkoda że u nas niedostępny :( Ale w sumie te trzy warstwy to też dosyć ciężki temat.. nie wiem czy ostatecznie bym się skusiła, ale u Ciebie wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy warstwy to sporo pracy, ale używam seche vite i przynajmniej szybko wysychają:)

      Usuń
  4. Ładny mani :) mam ten biały Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, wszystkie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jego delikatny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten błękit jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie odcienie, które zaprezentowałaś bardzo mi się podobają, a czarny french-znakomity!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się ogromnie spodobał ten efekt:) niby nic, a jednak:)

      Usuń
  9. wszystkie kolory mi się podobają :) masz super paznokcie, ja nigdy się takich nie doczekam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie. Fajne kolory lakierów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo tego słabego krycia mega mi się podoba :)) I te czerne końcówki ! Super Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki .śliczny mani , a o takich paznokciach ja mogę tylko pomarzyć jest czego zazdrościć ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te kolorki :) Masz takie piękne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorki piękne , a pazurki masz obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piękne paznokcie! bardzo podoba mi się ich kształt i kolory prezentują się na nich uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie :) Na takich to każdy lakier wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne paznokcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow pierwszy raz o nich słyszę i na Twoich pazurkach wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt końcowy bardzo mi się podoba (ten czarny akcent na końcówkach) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne zdobienia! Lakierów nie miałam niestety

    OdpowiedzUsuń
  21. 110 od Lovely jest piękny! Masz cudowne paznokcie, zazdroszczę. /P.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny lakier (ten blady róż). Paznokcie wyglądają cudownie, estetycznie i na bardzo zadbane. Miałam kiedyś jakieś lakiery z W7, jeden różowy a drugi pękacz ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać:)
Nie musisz zapraszać do siebie, odwiedzam blogi komentujących, rewanżuję się za komentarze i obserwację.