poniedziałek, 14 lipca 2014

Starzeć się z godnością

Jestem w trakcie przygotowywania kolejnej notki kosmetycznej, ale żeby nie było monotematycznie, podzielę się z Wami krótką refleksją o starościJ

Każdy z nas stara się pielęgnować w sobie młodość. No dobrze, może nie każdy, ale ten kto przeżył chociaż ćwierć wieku, powoli zaczyna odczuwać upływ czasu i stara się z nim zawalczyć. A robimy to na różne sposoby.
Mój M. (wiek: bliskie okolice 30-stki) skrzętnie pielęgnuje w sobie dziecko grając w wolnych chwilach na playstation. Dzięki podłączeniu do internetu jego życie społeczne kwitnie. Ma wielu kolegów, których wirtualnie uśmiercił już kilkaset razy i czasem nawet piszą do siebie, tak po prostu, o życiu…
Kilka dni temu M., podczas jakże emocjonującej rozgrywki, ryknął śmiechem.
Dos.: o co Ci chodzi?
M.: Napisał mi, że musi kończyć, bo mu matka pada zabrała!
Dos.: To już wiem, po kogo zadzwonić, jak będziesz przesadzał z graniem.
Po chwili ciszy znowu zaczął się śmiać.
Dos.: Ciągle się z niego śmiejesz?
M. : Nie, tym razem z śmieję się z siebie.

Odmładzamy się bardziej lub mniej świadomie, a kiedy przychodzi moment refleksji uświadamiamy sobie, że pewne nasze zachowania są śmieszne, czasem desperackie, ale przede wszystkim niepotrzebne. Czasu nie da się oszukać.  




















pozdrawiam,
Dos.

9 komentarzy:

  1. Dokładnie czasu nie da się oszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah Ci faceci, takie nasze duże dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czas leci i leci i leci....
    Ale prawda jest taka, że w każdym drzemie dziecko ;) Mi to odpowiada ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że dziecko warto w sobie mieć, ale z umiarem:)

      Usuń
  4. ciekawy post ;) mój tata też cały czas gra w jakieś gry ;D chyba cos w tym jest ;) dla mnie i tak najgorsze są baby na botoksie które myślą że nie widać że są stare ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam ten post, to mnie korciło, żeby rozwinąć temat i napisać o botoksie, mini spódniczkach itp u starszych pań, ale się powstrzymałam. Ta kwestia zasługuje na odrębną notkę:D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać:)
Nie musisz zapraszać do siebie, odwiedzam blogi komentujących, rewanżuję się za komentarze i obserwację.